60 “travel bloggers” de diversos punts d’Espanya mostren el potencial turístic d’Ontinyent en la trobada pel novè aniversari de l’associació

60 travel bloggers visiten Ontinyent

Ontinyent rebia aquest passat cap de setmana la visita de 60 creadors de contingut especialitzats en viatges amb motiu de la celebració del IX aniversari de l’associació Comunitat Valenciana Travel Bloggers (CVTB). Els participants procedents de vàries comunitats autònomes, aprofitaven per descobrir i difondre a les seues xarxes socials els principals atractius patrimonials, culturals, gastronòmics i naturals de la ciutat.

Persones que, amb el seu treball audiovisual i divulgatiu, s’han convertit en magnífics ambaixadors del patrimoni, cultura i la gastronomia ontinyentina.

La recepció oficial tenia lloc dissabte de matí al Palau de la Vila i seguidament es traslladaren al Museu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana on es va poder gaudir de les tradicionals albaes però el cap de setmana va donar per a moltes visites i experiències.

Una trobada que ha servit perquè els creadors de continguts compartisquen amb milers de seguidors imatges, vídeos i experiències vinculades a Ontinyent.

60 travel bloggers visiten Ontinyent

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés