Albaida celebra la I Gala de l’Esport per reconèixer els èxits dels esportistes i clubs que han destacat aquesta temporada

I Gala de l’Esport

Aquest dijous 26 de juny, el pati del Jardí del Palau d’Albaida va acollir la I Gala de l’Esport. Una vesprada per reconèixer i celebrar l’esforç, la passió i els èxits dels clubs i esportistes del poble que han brillat aquesta temporada. Una cita on també s’ha fet visible allò que representa cadascun d’ells: la disciplina, el sacrifici i l’orgull de portar el nom d’Albaida ben alt.

Aquest també fou l’escenari on exhibir bicicletes de competició, pals d’hoquei, equipacions, trofeus, samarretes, complements de diferents esports que parlen d’una trajectòria i una meta assolida. És el cas de les motos, cascos i mono de Nicolás Micó, campió autonòmic de mini motard, categoria pit bike sèries en 2024.

Només per nomenar alguns homenatjats tenim al gran corredor Octavio Sanchis, al club de tenis i pàdel Albaida; a la xiqueta Sofia Inés Moreno, 1a fèmina al Campionat Autonòmic per Edats FACV Sub-8 i Mario Alujar, jugador de pàdel i ping-pong, campió autonòmic.

I d’aquesta manera es va viure una gala plena de reconeixements, emocions i orgull col·lectiu on tots els presents celebraren que Albaida és esport. I ho és de primera.

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés