Alfarrasí enceta el II Cicle Internacional de Música “Nits a l’Ermita” 2025 amb “Música, càmera i… acció!”, un homenatge a les bandes sonores més mítiques del cinema a càrrec d’Ensemble Solistas Valencia

Nits a l’Ermita

Música en un escenari incomparable… així va ser la primera de les “Nits a l’Ermita” d’Alfarrasí que encetava el dissabte, 14 de juny, la segona edició del Cicle Internacional de Música a aquest paratge de la localitat.

El primer concert a l’Ermita va ser “Música, càmera i… Acció!” de la mà d’ Ensemble Solistas Valencia, grup resident del cicle.

I açò no ha fet mes que començar… La segona proposta serà una vetlada de jazz llatí, el dissabte, 28 de juny, amb el pianista cubà Pepe Rivero i el seu quartet, que oferiran una actuació vibrant plena d’energia i elegància.

A continuació, el divendres 4 de juliol, el cantant Benny Rod protagonitzarà una nit de “Boleros & Broadway”, amb grans clàssics plens de sentiment i nostàlgia.

Finalment, el dissabte 5 de juliol, el cicle tancarà amb una gran Gala Lírica protagonitzada per la soprano Montserrat Martí Caballé, que interpretarà obres d’òpera, sarsuela i cançó espanyola.

El II Cicle Internacional de Música “Nits a l’Ermita” d’Alfarrasí no constitueix només un seguit d’espectacles sonors; són moments per compartir, per gaudir de l’entorn i per fer poble a través de la cultura i els valors socials, consolidant-se com una proposta cultural de referència autonòmica.

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés