Canals acull “Joc net al futbol”, una conferència organitzada per l’Ajuntament i la Federació per erradicar les actituds violentes en aquest esport

“Joc net al futbol”

El CC Calixte III de Canals ha acollit la taula redona “Joc net al futbol”, organitzada per l’Ajuntament de Canals i la federació valenciana de futbol. L’acte, va comptar amb la presència del regidor d’Esports així com representants de clubs i jugadors locals que es sumaren a una jornada de reflexió i compromís amb el respecte en l’esport. A la taula participaren el president del comitè tècnic d’àrbitres, José Enguix; el president del comitè tècnic d’entrenadors, Rubén Mora; el responsable d’Integritat de la Federació José Gómez i el tècnic de formació, Vicente Lizondo. Tots coincidiren en la importància de treballar de forma conjunta per a erradicar els comportaments violents dins i fora dels terrenys de joc.

Durant la xerrada s’abordaren les diferents formes de violència que encara persisteixen, des d’insults i pressions cap àrbitres i entrenadors fins les actituds antiesportives en les grades, posant el focus en l’educació en valors i respecte mutu sobretot al futbol base i escoles.

Una trobada enriquidora per als assistents que va permetre obrir un espai de diàleg entre tots els actors del futbol amb l’objectiu de l’erradicació de la violència i la promoció dels valors positius de l’esport.

“Joc net al futbol”

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés