El Palomar amplia el seu ajuntament i crea el nou local del Xop amb l’ajuda de la Diputació de València

Projectes amb fons provincials

El president de la Diputació, Vicent Mompó i la vicepresidenta primera, Natàlia Enguix, van visitar dissabte el Palomar durant la celebració de la Festa del Xop, tradició ancestral en honor a la Verge dels Desemperats. Abans del trasllat i la tradicional plantà en la plaça del poble, els responsables provincials es van desplaçar junt amb l’alcalde, Jordi Vila, fins a l’ajuntament on s’estan executant els treballs d’ampliació de l’edifici per a unificar tots els serveis municipals. La següent parada fou al nou local del Xop. Ambdues actuacions, de més d’un milió d’euros són finançades íntegrament per la Diputació i s’espera que estiguen acabades entre finals d’enguany i principis de 2027.

Al marge de les obres a l’Ajuntament i la casa del Xop, el Palomr té assignats 805.000 euros en el Pla Obert, 163.000 euros més que en la passada legislatura. Amb el gran programa inversor de la Diputació, el municipi ha pogut emprendre, entre altres, el condicionament de l’aula de 0 a 2 nys en el col·legi púlblic; o la construcció d’un parc i d’una pista de pàdel. A tot açò cal sumar l’ajuda de 300.000 euros per a comprar els terrenys de la futura residència de majors.

Projectes amb fons provincials

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés