Circuit carreres Vall d’Albaida
Un total de 284 atletes han desafiat aquest cap de setmana les altes temperatures per consolidar la vintena volta a peu a Montaverner, la tretzena cita emmarcada en el calendari del circuit de carreres populars de la Vall d’Albaida.
L’atleta del grup d’Atletisme El Palomar, Fran de la Insua, va ser el primer en creuar l’arc de meta amb un temps de 24 minuts i 9 segons.
Pel que fa a les fèmines, la primera fou Miriam Gregori, del Super Amara Bat, amb un crono de 28 minuts i 24 segons.
A més, ambdós són ja ben coneguts al circuit per la seua participació en anteriors carreres, i en els dos casos aquesta és la tercera cursa que guanyen.
La vintena volta a peu a Montaverner ha congregat un total de 209 homes i 75 dones, pertanyents a 60 equips, i en 9 categories diferents. Per davant tenien 7, 4 quilòmetres d’un recorregut per tot el terme municipal.
La primera posició ha sigut per al sènior Fran de la Insua; seguit pel veterà Arturo Mateu, del club La Vespa de Novetlé, amb un temps de 24 minuts i 33 segons. Tercer entrava en meta el promesa Iven Benedicto, amb un crono de 25 minuts i 11 segons.
Pódium de dones
D’altra banda, en dones s’imposaria Miriam Gregori, seguida per l’atleta del Club d’Atletisme de Xàtiva, Nadia Vila, amb un temps de 31 minuts i 13 segons. La tercera posició ha sigut per a Maria Salmerón, del Club d’Atletisme d’Ontinyent, amb un crono de 31 minuts i 21 segons.
Amb aquest esperit de celebració, l’organització del circuit de carreres populars de la Vall d’Albaida ja té la vista posada en la pròxima cursa, la 24 Volta a Peu de Bocairent.
La cita és el pròxim dissabte 5 de juliol amb cursa per a infants a les 6 i mitja, i absoluta per a adults a les 7 i mitja de la vesprada.
Circuit carreres Vall d’Albaida