Juanra Espí fa balanç dels anys com alcalde d’Aielo de Malferit, càrrec que deixa en mans de Compromís segons el pacte de govern subscrit en 2023

Balanç al front de l’alcaldia

Complint amb l’acord de govern subscrit en 2023, Juanra Espí, alcalde d’Aielo de Malferit, del PSPV, deixa en uns dies el càrrec per a cedir la vara de comandament al portaveu de Compromís, Cristian Verdú. L’encara alcalde ha visitat el plató del nostre magazine Bon Dia Comarcal per donar compte d’aquest pacte, fer balanç d’aquests anys al front de l’Ajuntament.

Baix el seu mandat, a nivell econòmic, Espí ha defès que el consistori ha incrementat el patrimoni municipal i no ha hagut de recorre a l’endeutament via préstecs.

Entre els projectes desplegats dels que es sent especialment orgullós destaca la rehabilitació de l’edifici de les antigues escoles del Grup Nou i l’aposta per les energies renovables i entre les que queden figuera la segona fase de la reconstrucció de l’emblemàtic Pont d’Allà Baix que se’n va emportar la dana de 2019.

I també amb satisfacció descriu l’any de la capitalitat cultural en 2022 amb més de 130 activitats desenvolupades.

I un any després, en 2023, es va declarar l’Any Nino Bravo a la localitat, un tema ara envoltat en polèmica per la decisió de la família de retirar tot el material vinculat al cantant del museu d’Aielo de Malferit i on Espí ja té poc que afegir.

Una vegada s’oficialitze el traspàs de poders al ple municipal, Espí es mantindrà en l’equip de govern com primer tinent d’alcalde fins esgotar la legislatura.

Balanç al front de l’alcaldia

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés