La Diputació de València subvenciona amb 180.000 euros un nou guant d’iniciació per a la pilota valenciana

Inversió a la pilota valenciana

La Diputació de València ha impulsat el desenvolupament d’un nou guant de protecció per a jugar a la pilota valenciana, destinant 180.000 euros a la Universitat Politècnica de València (UPV) per a la seua elaboració.

La subvenció permetrà a l’Institut de Biomecànica (IBV) dissenyar un guant que siga còmode i útil, fàcil d’usar, ràpid de col·locar i que protegisca reduint el risc de lesions. Aquest prototip està pensat per a jugadors amateurs i d’iniciació.

Per a aconseguir el màxim rendiment, s’analitzarà l’anatomia de la mà i s’utilitzaran tècniques avançades de tractament de formes humanes per a estudiar els diferents tipus de mans. Així, el prototip es podrà dissenyar adequadament per a assegurar el millor ajust i confort.

La iniciativa de la pilota valenciana reforça el compromís de la Diputació amb l’esport  autòcton i ajudarà a fer-lo més accessible a nous practicants.

Inversió a la pilota valenciana

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés