La Diputació finalitza les obres del Camí Reial de Gandia que connecta la Vall d’Albaida i la Safor des d’Ontinyent

Dos comarques connectades

La Diputació ha finalitzat les obres de millora del Camí Reial de Gandia al seu pas per Ontinyent. Després de cinc mesos de treballs en un tram de prop de dos quilòmetres, l’àrea provincial de Carreteres ha entregat l’obra al consistori de la capital de la Vall amb una inversió final de 400.000 euros. El manteniment de la via correspon als ajuntament d’Ontinyent i Agullent.

Les obres han consistit en el reforç del ferm, la millora del drenatge i marques viàries que milloren la visibilitat. Tot utilitzant, a més materials que redueixen la petjada de carboni. S’ha dignificat així una via molt utilitzada tant en desplaçaments entre comarques com en l’accés al polígon industrial El Pla d’Ontinyent.

Una actuació llargament demandada que s’ha culminat en temps rècord i també gràcies al pacte de govern amb Ens Uneix. El projecte es va aprovar a l’octubre de 2024, es va licitar durant 2025 i s’ha acabat d’executar a principis de 2026.

I els mateixos veïns també han mostrat la seua satisfacció per la culminació d’unes molt esperades en un camí d’ús freqüent i en mal estat que van provocar fins alguna que altra rebentada.

L’obra és el paradigma del Pla de Camins d’Interès Territorial de la Diputació que ha començat a executar-se en la present legislatura després de les peticions dels municipis i l’estudi realitzat pels tècnics de Carreteres.

Dos comarques connectades

Comarcal.TV 

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés