La Font de la Figuera viatja a l’Oest amb la tradicional Xarlotà de les Festes Patronals

El Far West a la Font de la Figuera

La Font de la Figuera continua vivint amb intensitat les seues Festes Patronals i ho fa també amb actes que combinen diversió i molta participació. Un dels més esperats és, un any més, la tradicional Xarlotà, la cita del dilluns 31 d’agost, que converteix els carrers i la plaça en l’escenari d’una nit marcada per les disfresses, l’humor i les vaquetes.

Enguany, la festa ha fet viatjar els participants fins al Far West. La temàtica “L’Oest” ha sigut el fil conductor d’una nit en què els veïns han deixat volar la imaginació per caracteritzar-se i donar color a una de les cites més desenfadades del programa festiu.

Barrets de vaquer, indis, bandolers, personatges del vell Oest i tota mena de disfresses omplien l’ambient abans de l’arribada a la plaça. La cercavila de disfresses es convertia així en el preludi d’una nit en què el més important era compartir, riure i gaudir de la festa entre amics.

La Ramaderia Templanza va ser l’encarregada de posar les vaquetes a una Xarlotà que, com cada any, aconseguia reunir nombrosos veïns disposats a viure la festa des de dins amb aquesta tradició que any rere any incorpora una nova temàtica, però que manté intacta la seua essència: omplir la Font de la Figuera de joventut, color i ganes de celebrar.

El Far West a la Font de la Figuera

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés