La segona fase d’ajudes de la Diputació per a la reforma de les casernes de la Guàrdia Civil arriba a Enguera, Ontinyent, Navarrés, Benigànim i Tavernes

Reforma casernes Guàrdia Civil

La Diputació de València destina 618.600 euros més a reformar altres 19 casernes de la Guàrdia Civil en la que ja és la segona fase de la línia d’ajudes per actualitzar els espais de la Benemèrita. En la primera fase, 2024 i 2025 es van invertir 604.386 euros en 19 instal·lacions i amb aquesta nova el total ascendeix a 1,222.000 euros per a 37 casernes. De les nostres comarques, en aquest 2026 s’actuarà a Énguera, amb 24.000 euros; Ontinyent, 22.600 euros; Navarrés, 37.000; Benigànim, 20.000 euros i Tavernes de la Valldigna amb 8.000 euros.

La institució, a través dels ajuntaments implicats, finança aquestes actuacions mitjançant la justificació dels costos presentats pels mateixos per a l’execució de les obres. L’acord estableix que els consistoris assumeixen la gestió dels expedients, corresponent-los la contractació de les obres respectives amb empreses especialitzades del sector, el seguiment de la seua execució i l’abonament dels imports autoritzats i compromesos, així com la tramitació dels permisos, llicències i autoritzacions administratives que, si és el cas, hagen d’obtindre’s.

En una primera fase es reformaren, entre altres al llarg de la província, les casernes d’Albaida; Oliva, Canals, l’Olleria; Castelló de Rugat i Gandia.

Reforma casernes Guàrdia Civil

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés