Eixida a Gandia en “Ontinyent Camina”
Aquesta setmana s’ha viscut una jornada molt especial amb una eixida a la platja de Gandia dins d’Ontinyent Camina que va combinar esport, convivència i experiència a vora mar. El bon ambient va estar present entre totes les persones participants que van compartir esmorzar, com no, la caminada i altres moments de relax.
“Ontinyent Camina” va encetar nova edició el passat febrer, un programa municipal de rutes saludables amb l’objectiu de millorar la salut física i emocional de la ciutadania però també de reforçar els vincles socials.
Uns objectius que es compleixen amb escreix.
“Ontinyent Camina” consisteix en caminades saludables, accessibles i dinamitzades per personal educatiu especialitzat, amb eixida tots els dimarts a les 10 hores des de la Casa del Delme. Les rutes, amb una distància aproximada d’entre 3 i 4 quilòmetres i una duració d’uns 60 minuts, estan adaptades a tots els públics i no requereixen inscripció prèvia, de manera que qualsevol persona interessada pot sumar-se acudint directament al punt d’inici.
Eixida a Gandia en “Ontinyent Camina”
