Xàtiva aprova un préstec de 3,9 milions d’euros per a executar les inversions previstes en 2026

3,9 milions per a 26 obres

El plenari municipal de Xàtiva ha aprovat un préstec de 3,9 milions d’euros que servirà per a finançar moltes de les partides contemplades al pressupost d’inversions de l’exercici 2026, en concret 19 partides i 26 obres o subministraments diferents. La major quantia, amb 2,1 milions d’euros es destinarà a l’execució del Centre Raimon.

L’àrea de vies públiques reunirà més de 288.000 euros per a obres de pavimentació, reparacions de camins i elements de transport. A clavegueram es destinarà 52.000 euros per al funcionament dels col·lectors i altres 475.000 per a cicle hidràulic. Al cementeri li pertoquen 60.000 euros per a la construcció de nínxols i altres 163.000 per a enllumenat amb una nova fase del Pla de Seguretat i Vies Urbanes. El préstec també contempla inversions en les àrees de parcs i jardins, 80.000 euros per a reposició de mobiliari i 50.000 per a la reforma i millora de l’edifici del Palasiet. Per a cultura, 155.000; per a administració 66.000; per a patrimoni 204.000 per a la reparació de l’ermita del Puig i 44.000 per a inversions a la sala del Corpus ubicada a l’antic hospital i per a administració digital, 79.000 euros.

Al plenari també es va aprovar una moció en recolzament a les reivindicacions del professorat valencià i en defensa de l’educació pública.

3,9 milions per a 26 obres

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés