II Jornada d’Emprenedoria
El Centre Cultural Calixte III de Canals acollia aquest dimarts la II Jornada d’Emprenedoria dirigida a l’alumnat dels cicles formatius que ofereixen l’IES Francesc Gil i l’IES Sivera Font. Tot un matí on representants de 9 empreses d’exalumnes, del poble o dels voltants han intervingut durant 20 minuts cadascun per exposar el funcionament des de dins i les claus per poder emprendre.
Un dels participants ha estat Alberto Aparicio, CEO i fundador de Golsmedia, mitjà especialitzat en futbol i esport a nivell nacional que va nàixer fa 15 anys a nivell comunitari com el primer i únic en tractar el futbol regional.
Malgrat que el camí no és fàcil, Golsmedia és ja tot un referent al sector.
A més d’ell aquesta jornada ha comptat amb la participació de portaveus de les empreses Fevecta, Más Mayores, Avsa València, AJEV, Kowiik, Wildbox; Voladora i Anèmona Home Import.