Èxit rotund de la Fira de Nadal de l’Olleria que promociona el comerç i l’artesania local

Fira de Nadal a l’Olleria

La programació de Nadal a l’Olleria arrancava ja aquest cap de setmana amb la Fira de Nadal ja abarrotada des de primeres hores. A l’avinguda Jaume I els comerços de la localitat van exposar els seus productes per començar a fer les primeres compres festives. La inauguració va comptar amb la tallada de cinta a càrrec de la Reina, Cristina Cháfer i l’alcalde, Ramón Cerdà i l’actuació del cor de la SEM Santa Cecília.

Una Fira on es va poder trobar de tot, des de roba, complements, plantes, menjar, articles de decoració nadalenca i sobretot, productes artesans. L’origen d’aquesta Fira va sorgir en 2018 així que, descomptant la de l’any del covid aquesta és ja la seua sisena edició. I es va concebre perquè els comerciants pogueren començar la campanya de Nadal oferint una alternativa local a moviments com el “Black Friday”.

Una Fira que també pensa en els més menuts, els que ens contagien la màgia dels Nadals. I bocabadats es quedaren amb la visita el diumenge del Pare Noel.

Una iniciativa per incentivar el comerç local i de proximitat a la que es sumen dos campanyes que ja estan en marxa.

Unes festes que a l’Olleria estaran repletes d’activitats per a tots els públics i on les Nadales, inclús estretes d’anuncis publicitaris, ja han començat a escoltar-se.

Comarcal.TV

 

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés