Assessoria Boils i Ballester, l’equip de l’Alcúdia de Crespins, guanya la 48 edició de les 24 hores de futbol de Canals

El torneig més antic d’Espanya

L’equip de l’Alcúdia de Crespins, “Assessoria Boils i Ballester” ha guanyat enguany la 48 edició de les 24 hores de futbol de Canals, el torneig més antic d’Espanya d’estes característiques, i ho ha fet en la tanda de penals amb resultat de 5-4 contra l’equip “Xequeway/La Jijonenca” qui va disputar amb ells la final amb empat 2-2 d’un torneig en el que van participar 12 equips de pobles com Canals, Xàtiva, Énguera, la Llosa de Ranes, Vallada i l’Alcúdia de Crespins.

La competició d’enguany s’ha saldat amb alguns accidents propis del mateix joc, que afortunadament, han quedat en res greu. Però el que veritablement ha sorprès a tots ha estat la classificació.

Les 24 hores de futbol de Canals s’han disputat, probablement, en el cap de setmana de més calor del que portem d’estiu, però sembla que això no ha estat cap impediment per a omplir d’aficionats les grades de gom a gom.

Els jugadors s’han esforçat de valent per a oferir un bon espectacle esportiu i també per a aconseguir fer-se amb els premis.

Premi també per als dos millor jugadors de les 24 hores, Omar i “Rayo”, els dos pertanyents a l’equip vencedor.

I es que eixe és el denominador comú en aquest torneig ja més que consolidat a Canals i la comarca; el bon ambient en un cita històrica per als amants del futbol.

El torneig més antic d’Espanya

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés