Yesos Ibáñez, a Canals
Canals, ja compta amb “Yesos Ibáñez Cerámica”, la nova aposta de l’empresa de materials de construcció, Yesos Ibáñez, que ara aterra a la localitat amb una exposició de 350 metres quadrats on podem trobar taulells, plats de dutxa, mobiliari de bany, mampares, cuines, exteriors per a terrassa i piscina, i en definitiva opcions en ceràmica per a tot tipus d’estància.
“Yesos Ibáñez” proporciona, des de fa ja 40 anys, materials de construcció d’alta qualitat en Cerdà i els seus voltants. Especialitzats en la venda d’algeps, ciments, morters, aïllaments i una àmplia varietat de productes essencials per a professionals i particulars que busquen els millors acabats en els seus projectes, ara l’empresa ha fet una pasa més en la seua trajectòria i, així com veuen, van celebrar la seua arribada a Canals amb la nova exposició de taulells al Carrer Cronista Pareja, 12. En este nou espai, els clients poden descobrir de primera mà una cuidada selecció de paviments i revestiments de les millors marques, amb dissenys que s’adapten a tota mena d’estils i necessitats.
En “Yesos Ibáñez”, l’objectiu és ajudar el client a trobar els materials perfectes per a la seua obra o reforma, amb l’assessorament d’un equip professional i pròxim.
Yesos Ibáñez, a Canals