El club de Boxa Canals – la Costera tanca un any d’èxits amb Pepe Calatayud, Campió d’Espanya Júnior i bronze autonòmic per a Iker Aguilar

Exitosa trajectòria esportiva

A principis de desembre, Pepe Calatayud, del club de boxa Canals – la Costera es proclamava Campió d’Espanya Júnior de Boxa en categoria de -80 quilos al campionat celebrat en Palència, un gran assoliment per a la comarca i per a aquest club de només dos anys de vida.

És també el cas d’Iker Aguilar, bronze al campionat de la Comunitat Valenciana.

Pepe és xativí i Iker, lloser i ambdós es compten com es van aficionar a la boxa, els assoliments aconseguits i perquè l’elecció d’aquest club.

Valors, companyerisme, família així es com defineixen al seu club i és el que s’inculca des del cos tècnic i d’entrenadors.

Una trajectòria curta la del club però impecable amb més victòries per als seus competidors.

I per als que estiguen interessats en aquest món ací al club les classes i entrenaments es basen en la boxa comercial sense contacte i enfocat a la defensa personal.

Exitosa trajectòria esportiva

Exitosa trajectòria esportiva

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés