Nous titelles al MITA
Nous personatges s’han incorporat a la sala internacional del MITA d’Albaida i ho han fet, a més, en el Dia Mundial del Titella celebrat el divendres 21 de març. L’exposició permanent d’aquest Museu Internacional continua creixent amb la inauguració d’aquest nou espai expositiu dedicat als titelles de Portugal, França, Anglaterra, Cuba i els de Guatemala, una donació de la família Iriarte Antillón.
Una visita que a més, s’ha fet més accessible amb la reubicació de tota aquesta sala que permet també donar cabuda a més públic.
La commemoració del Dia Mundial del Titella va comptar amb més cites al MITA com una jornada de portes obertes o la representació al teatre Odeón, el diumenge, de l’espectacle “La Granja de Candela”. Tot per a posar en valor i promoure aquest art del titella.
El MITA, ubicat a l’interior del Palau dels Milà i Aragó a Albaida va obrir les portes el desembre de 1997 i és l’únic museu internacional de titelles a Espanya i centre pioner dedicat a aquest art. Acull una sorprenent col·lecció procedent de tots els continent.
Nous titelles al MITA