Generalitat i Ministeri impulsen la digitalització de la Justícia en la Comunitat Valenciana

Reforç de la justícia digital

La Generalitat Valenciana i el Ministeri de Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts han signat un conveni de col·laboració per avançar en la digitalització de la Justícia en la comunitat i millorar el funcionament de l’administració judicial. L’acord, subscrit per la consellera de Justícia, Nuria Martínez i el secretari d’Estat de Justícia, Manuel Olmedo, permetrà reforçar la cooperació tecnològica entre ambdues administracions.

Gràcies a aquest acord, el Ministeri posarà a disposició de la Comunitat Valenciana prop de 30 aplicacions, sistemes i serveis digitals relacionats amb la Justícia electrònica. Entre les ferramentes incloses destaquen plataformes com LexNet, Carpeta Justícia o Cl@ve Justicia, utilitzades per a la gestió de comunicació i tràmits digitals. La Conselleria assumirà, a més, les obligacions tècniques necessàries per a garantir la seua correcta implantació.

L’acord contempla actuacions relacionades amb infraestructures tecnològiques, seguretat informàtica, formació d’usuaris i adaptació de llocs de treball.

Reforç de la justícia digital

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés