Propostes València Turisme a Fitur
La Diputació de València, acompanyada per un total de 45 destins locals, 34 municipis i 11 mancomunitats arriba un any més a Fitur per a presentar l’oferta turística de la província. I ho fa amb l’eslògan “Et falta poble. València des de dins” i amb una programació que engloba 50 presentacions, 30 demostracions gastronòmiques i una dotzena d’accions.
I per al president, el més especial que té la nostra terra és la seua gent.
La corporació també dona a conèixer a Madrid el Catàleg d’Experiències Turístiques 2026 amb un total de 209 propostes de tot el territori: 61 experiències de turisme cultural, 74 de turisme actiu i natura i 74 de gastronomia i enoturisme.
Durant tota la fira, la Diputació, baix la seua marca València Turisme té presència al pavelló 7, dins de l’estand de Turisme Comunitat Valenciana amb un espai de 142 m2.
Propostes València Turisme a Fitur
