“On anem, ressonem”
La Diputació de València ha presentat el programa d’activitats que ha organitzat amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana. En un acte celebrat al Pati dels Scala, el president, Vicent Mompó, ha donat a conèixer el cartell, dissenyat per l’agència Alboroto i el lema elegit enguany: “On anem, ressonem”.
Dins dels actes, per primera vegada es celebrarà la Festa de les Comarques el 4 d’octubre a la Plaça Manises. En ella es retrà homenatge a la història i les tradicions de la província amb l’actuació de quatre grups folklòrics. Al tancament s’oferirà una degustació d’orxata i fartons.
La programació també inclou l’exposició temporal “Jaume I. El naixement d’un poble” que obrirà al públic el 3 d’octubre al Saló de Reines on romandrà fins al dia 26. I com gran novetat, els dies 3, 4 i 5 d’octubre tindran lloc visites teatralitzades en horari de matí i vesprada que partiran des de les Torres de Serrans per acabar al Palau dels Scala. Al recorregut de 45 minuts de duració, els participants es traslladaran al segle XIII i descobriran la figura del rei Jaume.
Beatriz Rodríguez és enguany la dissenyadora del cartell que representa un segell postal amb un 9 i unes ones expansives.
“On anem, ressonem”
