360º d’Igualtat
Amb un gran ventall d’activitats, l’Alcúdia de Crespins ha celebrat aquest matí de dilluns els actes institucionals pel 8M comptant amb la participació i implicació de diferents associacions i l’EPA. La cita, celebrada a les portes de l’Ajuntament també ha servit per a presentar la campanya 360º d’Igualtat.
I enllaçant amb els vents que venen de diferents punts cardinals, la campanya d’igualtat s’articula en quatre eixos fonamentals plens d’accions de formació i sensibilització.
A la lectura del manifest i el lliurament dels premis del concurs de relat, la música de dolçaina i tabal ha encetat una cercavila fins al carrer 8 de març on s’ha dipositat aquesta ofrena en homenatge a totes les dones. disparà d’una gran traca ha posat el fermall d’or a aquesta jornada reivindicativa i lúdica.
360º d’Igualtat