L’Ajuntament de l’Olleria convoca una nova sessió del Consell Veïnal per arreplegar els suggeriments i propostes dels veïns

Consell Veïnal a l’Olleria

L’Ajuntament de l’Olleria manté la seua aposta per la participació ciutadana amb una nova sessió del Consell Veïnal celebrat aquest dimecres de vesprada a la Casa Santonja. I és que aquest és un dels llocs que tenen els veïns per traslladar els seues suggeriments i propostes per a millorar el poble. Un òrgan que també actua com a pont perquè els membres de l’equip de govern ací presents informen sobre els projectes municipals així que el feed-back està garantit.

Un Consell on pot participar qualsevol veí de l’Olleria i que funciona des de fa anys ja que les propostes que ací es recullen tenen resposta i solució.

Els Consells Veïnals es convoquen amb una periodicitat trimestral i el proper tindrà lloc a mitjan setembre. Amb ells l’Ajuntament de l’Olleria demostra la seua aposta per la proximitat i la transparència municipal.

Consell Veïnal a l’Olleria

Comarcal.TV

Consell Veïnal a l’Olleria

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés