Les denúncies per les retallades del Consell a l’Acadèmia Valenciana de la Llengua marquen l’obertura del curs acadèmic 2025-2026

Unió per defensar la llengua

L’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha obert el curs acadèmic 2025-2026 amb un acte celebrat al monestir de Sant Miquel dels Reis de València, marcat per les reivindicacions davant les retalles del Consell a la dotació de l’ens estatutari.

La Diputació de València, primera institució en mostrar el seu suport a l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, ha estat representada en l’acte per la seua vicepresidenta, Natàlia Enguix, qui ha defensat una vegada més el seu recolzament a l’ens estatutari.

Enguix ha fet una crida a la resta de partits per a prendre accions efectives per tal de protegir la llengua.

En línia amb aquestes paraules, la Diputació de València ha anunciat el seu recolzament a la reedició dels còmics de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua de Sor Isabel de Villena i Sofia Salvador. A més, també contribuirà a la iniciativa de l’escriptor de l’any 2026 Almela i Vives.

Unió per defensar la llengua

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés