ITF W15 Ontinyent 2026
Per primera vegada en la història, Ontinyent acull un torneig internacional professional de tenis femení. La propera setmana, de l’1 al 7 de juny, el Club de Tenis Helios serà escenari de l’ITF W15 Ontinyent 2026, competició integrada al circuit internacional femení que reunirà a jugadores de més de 20 nacionalitats. Una competició top que es disputa sobre terra batuda i amb gran repercussió mediàtica i esportiva amb retransmissions en streaming obertes per internet.
I encara que el quadre principal començarà dilluns, l’activitat arranca ja aquest cap de setmana.
El torneig repartirà 15.000 dòlars en premis i permetrà a les participants sumar punts per al rànquing mundial.
A més de l’impacte esportiu es suma l’econòmic i turístic que suposarà la celebració de la competició per a Ontinyent amb la presència de jugadores, equips tècnics i acompanyants allotjant-se i consumint a la ciutat durant tota la setmana.
