Ontinyent Participa 2025 que obri aquest dijous la fase de votació ja té les 11 propostes finalistes

11 propostes finalistes a Ontinyent Participa

“Ontinyent Participa 2025”, ja té les seues 11 propostes finalistes, i obrirà aquest dijous 13 de març la fase de votacions. Després d’una primera fase de recollida de propostes de rècord, en la que es van rebre 293 idees, va tenir lloc la filtració tècnica entre les que complien els requisits per passar a la fase de votació pels consells sectorials. Aquests consells han fet una tria que es tancava aquest ahir dimarts.

En concret, les propostes plantegen la plantació d’arbres per generar més zones amb ombres; la creació d’una línia ajudes per a l’obertura de nous centres d’oci que executen activitats que no estan a Ontinyent; l’impuls a “Ontinyent sense fum” amb una campanya per fomentar i facilitar la recollida de la poda per a evitar les cremes massives setmanals; o la dotació d’un servei d’autobusos nocturns perquè els i les joves puguen anar a les festes d’altres pobles. Igualment, es proposa la promoció de la cultura musical durant la “Setmana Gran” de festes; la substitució, tancament i pintura de les pistes de tenis; la digitalització de l’arxiu municipal; la posada en marxa de noves activitats per promoure ús valencià; la reparació general voreres; la recuperació del marge dret Riu Clariano; i la posada en marxa d’un programa amb noves activitats juvenils per fomentar l’oci a l’aire lliure.

Ara s’obri el període de difusió d’aquestes propostes, que es poden consultar a www.ontinyentparticipa.es, pàgina on es podrà triar les 5 propostes guanyadores en la fase de votació, que tindrà lloc des de demà dijous dia 13 al 27 de març, podent participar les persones majors de 16 anys empadronades a Ontinyent. Durant estos dies es difondrà informació sobre les propostes finalistes, i es tornarà a comptar amb la figura dels dinamitzadors de carrer equipats amb tabletes, que es desplaçaran a llocs estratègics com el mercat de dilluns per informar i facilitar la votació in situ en aquests dispositius, a més de desplaçar-se als instituts de la ciutat.

11 propostes finalistes a Ontinyent Participa

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés