Ontinyent, una ciutat que cada Nadal il·lusiona

Ontinyent viu el Nadal amb una explosió de llum, tradició i activitats úniques englobades a la campanya “Ontinyent Il·lusiona”. Són dies replets d’espectacles sorprenents, de cites per a totes les edats que s’allarguen fins al 5 de gener, música, ritme, humor i moments per a recordar en família o amics.

Amb uns carrers plens i la il·lusió en la mirada dels xiquets, Ontinyent donava oficialment la benvinguda a les festes el divendres 5 de desembre amb l’encesa de l’arbre de Nadal, ubicat enguany al parc Ausiàs March. Un tret d’eixida a un mes replet d’activitats que incloïa, a més,  l’estrena de la nova banda sonora dels Güendos, que ja formen part de la personalitat del Nadal ontinyentí.

Un acte avançat aprofitar el pont festiu que començava amb una desfilada recorrent el carrer Martínez Valls fins al parc Ausiàs Marc Una desfilada encapçalada pels “Güendos de Nadal” i la companyia Ballet Òpera que guiaren al públic fins al punt on tenia lloc l’encesa simultània de l’arbre i de tota la il·luminació ornamental de la ciutat.  Ací, a l’escenari es va estrenar la musica pròpia dels “Güendos”, composició creada especialment per a ells pel músic i compositor Quique Orquín com encàrrec de Fanny Donat del Ballet Òpera. Una peça on han col·laborat la banda de l’Agrupació Musical d’Ontinyent, dirigida per Álvaro Gómez i la Coral Ària.

Arrancava així la programació d’Ontinyent Il·lusiona de la que forma part més de cinquanta propostes de teatre, música, cultura, tradicions, dinamització comercial i animació infantil. Un programa que s’ha unificat per primera vegada en un únic llibret.

A aquest primer acte i amb l’arbre ja encès, el públic va poder gaudir de l’actuació d’Ad Libitum, “Canta al Nadal”.

Durant aquests dies Ontinyent es converteix en una postal nadalenca amb llums espectaculars que omplin cada carrer, cada plaça, cada racó oferint màgia i ambient festiu des del bullici del centre a l’exterior i on destaca el gran arbre i la bola de Nadal instal·lats al parc Ausiàs March.

I com no els comerços també s’engalanen amb uns aparadors que conviden a entrar i aquesta part vital del teixit econòmic local s’ha tingut molt en compte dins de la programació especial de festes.

Ontinyent, una ciutat que cada Nadal il·lusiona.

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés