Per un import de vora 24.000 €, Xàtiva replantarà 46 arbres en diversos punts per a reforçar les ombres i millor el confort urbà

Millora i adequació de l’entorn a Xàtiva

L’Ajuntament de Xàtiva ha iniciat el projecte de replantació d’arbrat viari i adequació d’escocells en diferents espais públics del municipi, amb el qual es preveu la plantació d’un total de 46 arbres distribuïts en diverses zones de la ciutat. Les actuacions, que es van adjudicar per 23.852,57 € a l’empresa Paisajistas del Mediterráneo S.L., s’han posat en marxa al Passeig del Ferrocarril.

Les actuacions es duran a terme en diferents punts de la ciutat, entre els quals es troben també el carrer 9 d’Octubre, la plaça Vicent Andrés Estellés, la plaça Poetes Setabenses, el carrer i parc de Montesa, la plaça de la Mercè, l’Hort de Mora, el parc dels Sariers i la plaça del Trinquet. Es replantaran principalment moreres sense fruit (Morus alba ‘fruitless’), lledoners (Celtis australis) i exemplars de saboner o arbre de la pluja daurada. (Koelreuteria paniculata ‘fastigiata’). Totes, espècies adaptades a l’entorn urbà i capaces de proporcionar ombra i confort climàtic.

Millora i adequació de l’entorn a Xàtiva

Comarcal.TV

Millora i adequació de l’entorn a Xàtiva

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés