Un centenar de persones participen al Museu del Textil d’Ontinyent a la visita guiada amb maridatge i performance de l’exposició “Tráfico de Modas”

Visita guiada “Tráfico de Modas”

El Museu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana a Ontinyent ha acollit una visita guiada amb maridatge vinculada a l’exposició “Tráfico de Modas” reunint a un centenar de persones al a ver d’ampliar-se l’aforament previst inicialment davant l’alta demanda registrada. L’activitat ha combinat cultura, moda i gastronomia al incloure maridatge ofert per Bodegas Angosto i una performance a càrrec d’OA Events.

Una activitat que ha combinat cultura, moda i gastronomia en una exposició que encara es pot visitar fins a l’1 de març.

“Tráfico de Modas (1980-1992). Arrebato, juego y familia”, organitzada per la Universitat de València amb la col·laboració de l’Arxiu Valencià del Disseny, l’Ajuntament d’Ontinyent, la Diputació de València i la Fundació Museu del Tèxtil de la Comunitat Valenciana, recorre la trajectòria de la firma impulsada pels germans Mariscal a través de peces icòniques, esbossos originals, fotografies, material gràfic i audiovisual, i patrons que van marcar una estètica trencadora als anys vuitanta.

Comarcal.TV

Deixa un comentari

Altres notícies d'interés